Service & Garantie

FotoSpul.nl wil uitblinken in haar uitgebreide service naar haar klanten. Dit doet ze door via diverse manier in direct contact te staan met haar klanten (Zie contactgegevens). Wij willen onze concurrenten te lijf gaan door ons te onderscheiden op basis van het bieden van een uitmuntende serviceverlening naar onze klanten. Dit willen wij behalen op 4 manieren:

  1. Een uitstekende service vooraf

Vooraf kunt u ons altijd alle vragen stellen over bijvoorbeeld de specificaties van diverse producten of over de mogelijke bevestiging van uw producten. Onze specialisten staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.

 

  1. Een uitstekende service tijdens verzending

Heeft u vragen over uw verzending, of werkt uw track & trace code niet. Dan kunt u ons altijd contacten om dit zo snel mogelijk voor uw op te lossen. Dan gaan wij direct kijken hoe we dit kunnen voorkomen voor nu en in de toekomst.

 

  1. Een uitstekende service tijdens uw gebruik

Ook voor vragen tijdens uw gebruik van het product kunt u onze specialisten altijd vragen stellen. Daar zijn wij tenslotte voor. Mocht u eens iets anders willen proberen met bijvoorbeeld uw camera dan kunnen onze specialisten u voorzien van een goed advies.

 

  1. Een uitstekende service bij klachten

Heeft u klachten over uw product dan kunt u altijd direct contact met ons opnemen. Dan kunnen wij direct kijken wat we aan die klacht kunnen gaan doen. En direct een oplossing vinden voor uw klacht, door bijvoorbeeld het opsturen van een nieuw exemplaar.

Garantie

Niet geheel onbelangrijk is natuurlijk de garantie van uw producten. Heeft u een defect product, een verkeerd product ontvangen of een andere vraag? Wij helpen u graag verder. FotoSpul.nl heeft een eigen reparatie afdeling en kan dus snel en vakkundig een oplossing bieden voor uw problemen. Voordat wij echter tot reparatie overgaan kunt u altijd eerst onze veelvoorkomende vragen lezen, wellicht biedt dit al een oplossing voor uw probleem.

FotoSpul.nl biedt standaard een garantietermijn van 2 jaar. Hier vallen echter enkele producten buiten (accu’s, batterijen, lampen en flitsbuizen).

 

Let op: Reparaties voor of aan de DX100 en DS-ID400 printers worden niet door ons uitgevoerd. Deze kunnen rechtstreeks worden gemeld bij DVS te Almere via Tel. (036) 530 50 20

Mijn flitser werkt niet of is defect, wat moet ik doen?

  • Heeft u gecontroleerd of het netsnoer in het stopcontact zit en het apparaat is ingeschakeld?
  • Geen functie: heeft u de zekering gecontroleerd? Deze bevindt zich doorgaans vlakbij de netsnoer aansluiting.
  • Wel functie, geen licht: heeft u de flitsbuis, instellamp of daglichtlamp gecontroleerd? U kunt deze met een andere (zelfde) lamp wisselen.
  • Apparaat flitst niet mee: Functioneert het wel zonder afstandsbediening? Is de triggerset op het juiste kanaal ingesteld? Indien u de ingebouwde slave gebruikt, staan de flitsers misschien te ver uit elkaar. Probeer ze dichter bij elkaar te plaatsen.

De bestelling is aangeboden, maar de verpakking is beschadigd, wat moet ik doen?

  • Controleer het pakket voor u het accepteert. Ziet u een beschadiging, vermeld dit dan direct op de aangeboden/bijgeleverde bezorgbon.
  • Maak direct foto’s van de ontvangen levering

De bestelling is aangekomen, maar niet compleet, wat moet ik doen?

  • Heeft u in uw bestelling lange achtergrondrollen (2,75m) opgegeven? Deze worden via een andere vervoerder aangeboden.
  • Lees goed de pakbon door, hierop staat exact wat er in de levering hoort te zitten. Een (tijdelijk) niet leverbaar product, wordt altijd voor u in backorder geplaatst.

De bestelling is aangekomen, maar ik zie dat ik iets verkeerds heb besteld, wat moet ik doen?

U heeft tijdens uw bestelling een artikel ingegeven, maar komt er bij levering achter dat dit voor u niet het juiste is.
Uiteraard kunt u het foutief bestelde artikel omruilen bij FotoSpul.nl. Hiervoor berekenen wij eenmalig € 10,= handelingskosten. De kosten die het versturen van uw omruiling met zich meebrengt, zijn voor uw eigen rekening.

Wilt u uitsluitend het foutief bestelde product retourzenden, dan dient u de retourkosten zelf te voldoen, tevens brengt FotoSpul.nl eenmalig € 10,= handelingskosten in rekening.
Wij vragen hier rekening mee te houden.

 

 

Belangrijk voor het retourneren van uw artikel:

  • Als een artikel deel uitmaakt van een set, gelieve alleen het defecte artikelaan ons verzenden.

Retourartikelen uitsluitend in originele verpakkingzonder stickers aan ons retourneren. (indien nodig de originele verpakking omsluiten met papier of een omdoos).